Pro samotnou Susanne Kaufmann znamená závazek k přírodě víc než výrobu vysoce kvalitních produktů…
„JE TO ZPŮSOB ŽIVOTA“.
Susanne Kaufmann je považována za průkopnici moderní přírodní kosmetiky. Její produkty péče o pleť 18 let ztělesňují koncept, který přesně odráží současný zájem: zákazníci chtějí žít zdravěji a být ohleduplní k životnímu prostředí.
Susanne Kaufmann sídlí v atriu lázní „Hotel Post Bezau by Susanne Kaufmann“, své první společnosti, která je po generace v rukou rodiny Kaufmann. Klidná obec Bezau je součástí rakouského Bregenzerwaldu obklopeného malebným alpským panoramatem. Cítíte energii z tohoto regionu, který je venkovský, ale má zvláštní moderní aspekt. Susanne se zde nejen narodila a vyrostla, ale je zde ukotven celý její koncept značky. To je pro ní důležité, aby mohly vzniknout vzniknout moderní věci. “
V roce 1994, ve věku 22 let, převzala Susanne po ukončení hotelové školy podnikání jejích rodičů. „Hotel Post“ již v té době měl lázeňské oddělení, které Susanne chtěla rozšířit.
Značky, které se dříve používaly v lázních Susanne nepřišly dostatečně „luxusní“ a proto oslovila výrobce pro svou vlastní linku – Ingo Metzlera. Nikdy se nepředpokládalo, že by spolupráce založená na důvěře v prvních dvou letech pomohla formovat to jakým směrem se značka začala ubírat. Podnikatelka a lázeňská manažerka Tamara Waldner formulovala filozofii značky. Havní myšlenky musí pocházet z přírody a rostlin. Metzler se poté postaral o implementaci. Chtěli tyto znalosti, které tvoří velkou část kultury v Bregenzerwaldu transformovat do velmi moderní technologické formy kosmetiky. Znamenalo to, aby produkty byly co nejpřirozenější, velmi efektivní a zároveň atraktivní. Dnes je v sortimentu více jak 150 produktů.
Pro Susanne je celá věc životním stylem, kterým bychom se měli ubírat. Velmi holistický přístup. Důraz je kladen na prevenci, nikoli pouze na kosmetiku. Nemyslí si, že s přírodní kosmetika Vám prodlouží život, ale pokud pečujete o sebe a používáte kvalitní přírodní produkty, udržujete si své zdraví, krásnou pokožku a dobrého ducha.
Co si ale podnikatelka myslí o současné vlně udržitelnosti? “Problémy udržitelnosti existují už navždy, ale hraní si na udržitelnost z dlouhodobého hlediska nefunguje. Transparentnost prostě musí existovat, dnes už nic neskryjete. Obzvláště mladší generaci už nelze oklamat,” říká Kaufmann s přesvědčením . „Díky digitalizaci každý ví, co děláte a jak to děláte“.
Bez ohledu na to, kde Susanne potkáte, ať už v kanceláři v Bezau, při rozhovoru s hosty nebo ve výrobním závodě Metzler, nosí své srdce a své přesvědčení na jazyku. „Pokud je pro mě něco důležité, musím to dokázat, žít a věřit tomu, co říkám. “